מפגשון "בצק אלים" + סרט

נחשב אצלי: כללי

movie-cookie.jpgביום שישי הקרוב, ה-31.10, בשעה 14:00 אחה"צ, יאיר רווה (בעל הבלוג המצויין סינמסקופ ומבקר הקולנוע של "פנאי פלוס") מארגן הקרנה של הסרט "לעוף כל הדרך הביתה" בסינמטק הרצליה. ההקרנה היא המפגש השני בסדרת "מועדון הסינמסקופ" המתקיים אחת לחודש, וכולל הרצאה קצרה מקדימה של יאיר, והקרנת סרט נבחר.

האירוע, כאמור, יתקיים בסינמטק של הרצליה, ברח' סוקולוב 29 (במרכז המסחרי – איפה שהיה פעם קולנוע "סטאר" – לחצו למפת הגעה). ההקרנה היא חינם לכל מי שידפיס את התמונה הבאה ויגיע עמה לקופות.

אינני יכולה לתת ערובה לאיכות הסרט (עוד לא ראיתי!), אבל אני כן מזמינה את קוראיי חובבי הקולנוע להצטרף להקרנה, ולאחר מכן לבופה מאולתר של קוראי "בצק אלים". אני מביאה עוגיות. אתם מוזמנים להביא מטעמים משלכם (ואף להשוויץ ביצירות פרי הבלוג :)

תבואו, יהיה מגניב.



תגובות משמחות אותי מאוד, אז אל תתביישו!




10 תגובות בינתיים:

  1. זה הרעיון הכי מקסים ששמעתי זה זמן רב!

  2. התאריך לא נכון (משערת שלא התכוונת לאוגוסט :))
    רעיון מקסים, מקווה להגיע.

    מאיה עונה: תוקן, תודה! אשמח לראותך :)

  3. […] מה: הקרנה של "לעוף כל הדרך הביתה" במסגרת "מועדון סינמסקופ", אירוע חודשי בו אני בוחר סרט שאני אוהב ומציג אותו בפני קוראי הבלוג, בעותק 35 מ"מ. גם אלה שאינם קוראי הבלוג מוזמנים. מתי: מחר, שישי, ב-14:00 איפה: סינמטק הרצליה, סוקולוב 29 (בפסאז'). הנה מפה. איך: מדפיסים את התמונה הזאת ובאים איתה לקופה ונכנסים חינם. בלי התמונה זה עולה כסף. מי: אני. אתם. חברים שלכם. אנשים שתזמינו במייל. וגם: בלוגרים נוספים וקוראיהם. למשל: "בצק אלים" (מאיה מבטיחה להביא עוגיות) Simplicity (שכותבת שתביא עוגיות רחת לוקום – יש תמונה בבלוגה – ואולי גם מעמולים) מרט פרחומובסקי DocTalk […]

  4. התמונה של העוגיות ששמת… יש מצב שיש לך את המתכון שלהם?
    או איך קוראים להם? אני תמיד קונה אותם במאפיה, וממש רוצה להכין אותן בבית…

    תודה :-)

  5. אני מגיע :)

  6. […] לפני חודש ייסד יאיר רוה מועדון צפיה בסרטים, בסינמטק הרצליה. מדי חודש, ביום שישי האחרון של החודש, יוקרן סרט שנבחר על ידו ולפניו הרצאה קצרה. רוה מזמין את קוראי הבלוג המצוין שלו להגיע, לצפות, להתרגש, וגם להפגש מחוץ לכתלי הבלוג. אולם אין זה מועדון צפיה רגיל. לאחר שבפעם הקודמת נותרה קבוצה קטנה לדבר על הסרט, והועלו הצעות שונות, הפעם המתכונת שונה, שודרגה. מדובר במפגש חוצה-בלוגים, בו מוזמנים קוראי הבלוג, להם בלוגים משלהם, להזמין את קוראיהם, או לשתף את הקוראים בדרכים אחרות. לאחר ההקרנה יחכו לצופים שולחנות וכסאות, וניתן יהיה להשאר ולפטפט. […]

  7. כמה מרגש שהפריץ יאיר רוה מעניק מחסדיו לקהל חסידיו השוטים מדי חודש ומעניק להם שי צנוע בדמות סרט ישן בחינם(בעוד הוא רואה סרטים חדשים בחינם כל הזמן).ממש נופת צופים.

    מאיה עונה: חמוד אתה. אני מניחה שלא תגיע, אם כך

  8. את גם חמודה וגם מהירת תפיסה.לא,לא אגיע.

  9. איך היה ? רושמת לי ביומן לששי האחרון של נובמבר (היום לא הסתדר לצערי)

    מאיה עונה: היה שווה. הסרט היה מעולה, וזללנו עוגיות טעימות. Simplicity הביאה מעמולים ועוגיות רחת לקום אדירות.

  10. אפחד לא הביא אווז צלוי?



קראתם? נהנתם? הכנתם? (חליתם? נפצעתם?)
תגובות זה הדלק שלי!